Novel ini adalah hasil karya aku sendiri dari pengalaman hidup dan idea dari kawan-kawan. moga ianya menghiburkan kalian semua. jika ada komen yang berguna dan teguran yang memberangsangkan kemukakan saja. selamat membaca !!!

Tuesday, March 27, 2012

...mengenangmu...

Cukup cintai dia dalam diam

Cukup cintai dia dari kejauhan

Cukup cintai dia dengan kesederhanaan
...
Cukup cintai dia dengan keikhlasan

Cukup aku menjaga hati ini dengan mendoakannya

Kerana aku tidak tahu rencana Tuhan sebagaimana

Kerana aku tidak ingin meraih cinta dirinya

Melebihi cinta ku kepada pencipta-Ku……

Aku tidak ingin cinta yang hadir ini

Bisa membuat aku terleka….

Kerana ku tahu hati ini mampu dibolak-balikkan…

Aku tak sanggup serahkan cinta ini….

Kepada insan yang ku cintai

Kerana ku tahu hati ini dimiliki

Dan pemiliknya adalah Allah swt…

Ya Allah izinkanlah aku membahagiakannya

walaupun dari kejauhan…..

Ya Allah aku memohon kepada-Mu

agar cinta yang hadir ini menjadi cinta yang halal

buat diriku yang mencintainya dengan diam….

No comments:

Post a Comment